KUNDESERVICE

FORSENDELSESOMKOSTNINGER

Danmark 30-50 DKK, fri fragt og gratis ombytning* på ordrer +500 DKK.
EU 50-100 DKK, fri fragt og gratis ombytning* på ordrer +1.000 DKK.
Udenfor EU 150 DKK, fri fragt og gratis ombytning* på ordrer +1.500 DKK.

*Én gang per ordre

NB! Vær opmærksom på at en returnering uden ombytning ikke er inkluderet i tilbuddet, og at returomkostningerne i dette tilfælde, fratrækkes fra den endelige refundering. 

Returmærkat:
Danmark 35 DKK
Europa 100 DKK
Verden 150 DKK  

RETUR OG OMBYTNING

Du har ret til fortryde dit køb uden at angive nogen grund inden for 14 dage.

For at benytte din fortrydelsesret skal du meddele herom, til Underprotection i en utvetydig erklæring via e-mail til customercare@underprotection.dk.
Derfra har du 14 dage til at returnere produkterne til os, uvaskede, ubrugte, fri for lugt eller pletter.

Alle varer modtaget senere end 14 dage efter modtagelse af fortrydelseserklæringen ombyttes til et tilgodebevis.

Vi anbefaler altid, at du gemmer forsendelseskvitteringen (hvis en forefindes) som bevis for, at du har leveret pakken til transportøren.

Bemærk, at hvis du returnerer din ordre med henblik på at ombytte til andre varer eller størrelser, dækker vi forsendelsen tilbage til os, hvis du har købt for minimumsbeløbet, der kræves for gratis forsendelse.

Hvis du returnerer for en refundering alene, vil forsendelsesomkostningerne blive fratrukket den endelig refundering.

Send en e-mail med ombytningsinstruktioner til: 
customercare@underprotection.dk

Du er også velkommen til at vedlægge en seddel i pakken.

Når du køber online på Underprotection.dk, modtager du automatisk en retur label, hvis du bor i et af følgende lande: Danmark, Tyskland, Polen, Belgien, Østrig, Irland og Luxembourg. For alle andre lande bedes du skrive en e-mail og informere os om dit ordrenummer.

E-mail: customercare@underprotection.dk

Det kan tage op til 7 arbejdsdage fra den dato, vi modtager din returpakke, inden beløbet ses på din konto.

NB! Bemærk venligst, at vi ikke afhenter pakker, der bliver sendt til pakkeshops eller andre adresser end nedestående. Hvis en returpakke er blevet sendt til en pakkeshop, vil den ultimativt blive sendt tilbage, og skal dermed sendes til os igen for egen regning. 

UAFHENTEDE PAKKER

Hvis pakken ikke afhentes fra pakkeboksen og returneres uanmeldt til os, vil vi kontakte dig via e-mail for at afklare hvorfor.
Sørg for at svare inden for 14 dage fra den dato, du modtager e-mailen, hvis du ønsker en refundering.

Sørg også for at kontrollere dit spamfilter.

Hvis vi ikke hører noget fra dig, udstedes et tilgodebevis herefter.

LEVERINGSOPLYSNINGER 

Leveringstiden afhænger af, hvilket land ordren sendes til.

Danmark: 1-2 dage med GLS
Europa: 2-4 dage med GLS og UPS
Resten af verden: 4-7 dage med UPS

NB! Hvis adressen ikke er udfyldt korrekt, og dette medfører, at ordren sendes tilbage, skal du betale forsendelsesomkostningerne igen, hvis ordren skal sendes.
NB! Leveringer til Rusland skal have en firma adresse, da vi, som en Dansk virksomhed, ikke har tilladelse til at sende til en privat adresse. 

STØRRELSESGUIDE

Hvis du er usikker på hvilken størrelse du skal vælge, så tjek gerne vores størrelsesguide her eller under hvert produkt.

FORTOLDNING

Alle ordrer, der sendes til lande uden for EU, kan være underlagt told i det respektive land. Hvis du vil vide mere om specifikke regler for told i dit land, skal du kontakte din lokale toldmyndighed. Vi har ikke mulighed for at refundere moms, MVA eller lignende, og enhver uenighed om told, moms eller andre afgifter hører ikke under Underprotection's ansvar.

ADRESSE TIL OMBYTNING & RETURNERINGER

Underprotection ApS
Raffinaderivej 10, bygning I stuen
2300 København S
Danmark

NB! Bemærk venligst, at vi ikke afhenter pakker, der bliver sendt til pakkeshops eller andre adresser end ovennævnte. Hvis en returpakke er blevet sendt til en pakkeshop, vil den ultimativt blive sendt tilbage, og skal dermed sendes til os igen for egen regning.

ANNULLERING

Det er muligt så længe dine varer ikke er blevet gjort klar til forsendelse. Vi pakker hele dagen, så vi bør modtage din annullering eller ændringer hurtigst muligt efter din ordreplacering. Send os en e-mail eller ring til os.

REKLAMATION

Du har en periode på 24 måneder til at klage over en vare, hvis den ikke lever op til vores vanlige standard. Send os venligst en e-mail, der beskriver problemet. Hvis varen har fejl eller er beskadiget ved ankomsten, vil den blive repareret eller udskiftet og sendt til dig, hvilket naturligvis vil blive gjort så hurtigt som muligt efter modtagelsen af varen. Hvis varen ikke er på lager eller ikke kan repareres, refunderer vi det fulde beløb til din bankkonto.