Kundeservice

FORSENDELSESOMKOSTNINGER

Danmark 30-50 DKK, fri fragt og gratis ombytning* på ordrer +500 DKK.
EU 50-100 DKK, fri fragt og gratis ombytning* på ordrer +1.000 DKK.
Udenfor EU 150 DKK, fri fragt og gratis ombytning* på ordrer +1.500 DKK.

*Én gang per ordre

Returmærkat:
Danmark 35 DKK
Europa 100 DKK
Verden 150 DKK 

 

RETUR OG OMBYTNING

Når du køber online på underprotection.dk modtager du automatisk et returmærkat på e-mail som du kan benytte til at ombytte eller returnere dele, eller hele din ordre. Vi tilbyder én gratis ombytning per ordre over minimumsbeløbet for gratis fragt og ombytning (se beløbet herover).

Vi skal have varene retur indenfor 14 dage fra den dag du modtog din ordre, i perfekt og ubrugt tilstand. Alle vare der modtages senere end dette, ombyttes til et tilgodebevis. 

Køber du for mindre end minimumsbeløbet for fri fragt og ombytning, eller ønsker du kun at refundere, fratrækkes ovenstående pris for returmærkatet automatisk fra den endelige returopgørelse.

Ved ombytning eller returnering skal returseddlen udfyldes og vedlægges i pakken: 

 Print Returseddel (PDF)

 

Når vi modtager vare til refundering, vil beløbet blive indsat på det kreditkort, der blev benyttet til det oprindelige køb (minus fragt hvis denne ikke er inkluderet).
Det kan tage op til 10 arbejdsdage, fra den dag vi modtager pakken, før pengene er refunderet.

Hvis du ikke har modtaget returmærkat via e-mail og ønsker at købe et returmærkat, så send en e-mail med dit ordrenummer til customercare@underprotection.dk. Du kan købe et returmærkat fra os, hvis du befinder dig i et af følgende lande i EU: Danmark, Tyskland, Polen, Belgien, Østrig, Irland og Luxembourg. For alle andre lande er returforsendelse på eget ansvar, medmindre andet er aftalt.

NB! Bemærk venligst, at vi ikke afhenter pakker, der bliver sendt til pakkeshops eller andre adresser end ovennævnte. Hvis en returpakke er blevet sendt til en pakkeshop, vil den ultimativt blive sendt tilbage, og skal dermed sendes til os igen på egen bekostning.

 

UAFHENTEDE PAKKER

Hvis pakken ikke afhentes fra pakkeboksen og returneres uanmeldt til os, vil vi kontakte dig via e-mail for at afklare hvorfor.
Sørg for at svare inden for 14 dage fra den dato, du modtager e-mailen, hvis du ønsker en refundering.

Sørg også for at kontrollere dit spamfilter.

Hvis vi ikke hører noget fra dig, udstedes et tilgodebevis herefter.

 

LEVERINGSOPLYSNINGER 

Leveringstiden afhænger af, hvilket land ordren sendes til.

Danmark: 2-3 dage med GLS
Europa: 3-4 dage med GLS og UPS
Resten af verden: 4-7 dage med UPS

NB! Hvis adressen ikke er udfyldt korrekt, og dette medfører, at ordren sendes tilbage, skal du betale forsendelsesomkostningerne igen, hvis ordren skal sendes.
NB! Leveringer til Rusland skal have en firma adresse, da vi, som en Dansk virksomhed, ikke har tilladelse til at sende til en privat adresse. 

 

STØRRELSESGUIDE

Hvis du er usikker på hvilken størrelse du skal vælge, så tjek gerne vores størrelsesguide her eller under hvert produkt.

 

FORTOLDNING

Alle ordrer, der sendes til lande uden for EU, kan være underlagt told i det respektive land. Hvis du vil vide mere om specifikke regler for told i dit land, skal du kontakte din lokale toldmyndighed. Vi har ikke mulighed for at refundere moms, MVA eller lignende, og enhver uenighed om told, moms eller andre afgifter hører ikke under Underprotections ansvar.

 

ADRESSE TIL RETURNERINGER

Underprotection ApS
Ved Amagerbanen 11 C, stuen th.
2300 København S
Danmark

NB! Bemærk venligst, at vi ikke afhenter pakker, der bliver sendt til pakkeshops eller andre adresser end ovennævnte. Hvis en returpakke er blevet sendt til en pakkeshop, vil den ultimativt blive sendt tilbage, og skal dermed sendes til os igen på egen bekostning.

 

ANNULLERING

Kun hvis dine varer ikke er blevet gjort klar til forsendelse. Vi pakker hele dagen, så vi bør modtage din annullering eller ændringer hurtigst muligt efter din ordreplacering. Send os en e-mail eller ring til os.

 

REKLAMATION

Du har en periode på 24 måneder til at klage over en vare, hvis den ikke lever op til vores vanlige standard. Send os venligst en e-mail, der beskriver problemet. Hvis varen har fejl eller er beskadiget ved ankomsten, vil den blive repareret eller udskiftet og sendt til dig, hvilket naturligvis vil blive gjort så hurtigt som muligt efter modtagelsen af varen. Hvis varen ikke er på lager eller ikke kan repareres, refunderer vi det fulde beløb til din bankkonto.