KUNDESERVICE
FORSENDELSESOMKOSTNINGER
Danmark:
- Fri fragt på ordrer over 500 kr med GLS. Levering indenfor 1-2 hverdage.
Lande indenfor EU:
- Fri fragt på ordrer over 1.000 kr med UPS. Levering indenfor 2-3 hverdage.
Lande uden for EU:
- Fri fragt på ordrer over 1.500 kr med UPS. Levering indenfor 3-4 hverdage.
Forsendelsesomkostninger på ordrer under minimumsbeløbet for gratis fragt:
- Danmark: 35-50 kr. (GLS)
- Inden for EU: 50-75 kr. (UPS)
- Uden for EU: 150 kr. (UPS)
RETURNERING FOR LANDE INDEN FOR EU
Returforsendelsesomkostninger:
- Danmark: 45 kr. (GLS)
- Europa: 75 kr. (UPS)
Vi beder dig venligst om, at du selv dækker returforsendelsen, ved at bruge den vedlagte returlabel.
Beløbet vil blive trukket fra den endelige refundering.
Hvis du ikke har modtaget en returlabel, kan du skrive til vores kundeservice: customercare@underprotection.dk så sender vi en til dig.
RETURNERING FOR LANDE UDEN FOR EU
Returforsendelsesomkostninger:
- 150 kr (UPS).
Når du returnerer fra et land uden for EU, skal du markere din pakke som "RETURNEREDE VARER".
Vedhæft også din faktura/returformular på ydersiden af din returpakke. Hvis du ikke kan finde din faktura, kan du få en ny ved at skrive til vores kundeservice: customercare@underprotecion.dk
OPNÅ GRATIS RETUR
Så, hvis det er det du foretrækker, så fortæl os det ved at skrive dit ordrenummer til: customercare@underprotection.dk
Når vi har modtaget din returpakke, modtager du din kode via e-mail. Koden vil være gyldig i to år.
Tilgodebevis/gavekort kan ikke refunderes.
FÆLLES BETINGELSER FOR ALLE RETURNERINGER
- Vi skal have varerne tilbage hos os inden for 30 dage fra den dato, du modtog din ordre. Hvis du har valgt levering til en pakkeshop, starter fortrydelsesfristen, den dag ordren er leveret til pakkeshoppen.
- Returvarer skal være uvaskede, ubrugte, fri for lugt eller pletter. Hvis de returneres i en anden stand end som modtaget, vil de ikke blive accepteret.
- Hvis du har valgt at returnere din ordre med en anden fragtservice, skal du være opmærksom på, at vi ikke afhenter fra pakkeshops, og vi råder dig til at sende med tracking. Hvis du vælger at bruge en anden forsendelsesmetode end den vi stiller til rådighed, fralægger Underprotection sig ethvert ansvar for forsendelsen.
- Hvis du ønsker at returnere varer fra en 3for2 kampagne, og du vælger at beholde de produkter du har fået med gratis som en del af tilbuddet, fratrækkes den fulde købspris af de pågældende produkter fra den endelige refundering.
- Strømpebukser og sokker kan kun returneres ubrugte, uåbnede og i den originale produktemballage med alle etiketter og beskyttelsesplomber/klistermærker intakte.
- Pakker leveret til pakkeshops vil i sidste ende blive sendt retur, og skal gensendes for egen regning.
- Der kan gå op til 7-10 hverdage fra den dato vi modtager din returpakke, til at beløbet er synligt på din konto.
RETUR ADRESSE:
Underprotection ApS
Raffinaderivej 10, bygning B, stuen.
2300 København S
Danmark
UAFHENTEDE PAKKER
Hvis pakken ikke afhentes i pakkeshoppen, og returneres uanmeldt til os, kontakter vi dig via e-mail for at afklare hvorfor.
Sørg for at svare inden for 14 dage fra den dato, du modtager e-mailen, hvis du ønsker en refundering. Husk at tjekke dit spamfilter.
Hvis vi ikke hører noget fra dig inden for 14 dage efter e-mailen er afsendt, vil der herefter automatisk blive udstedt et tilgodebevis på beløbet.
STØRRELSESGUIDE
Hvis du er usikker på hvilken størrelse du skal vælge, så tjek gerne vores størrelsesguide her eller under hvert produkt. Bemærk venligst, at der kan være afvigelser i størrelserne, hvilket vil være beskrevet her.
ANNULLERING
Det er muligt så længe dine varer ikke er blevet gjort klar til forsendelse. Vi pakker hele dagen, så vi bør modtage din annullering eller ændringer hurtigst muligt efter din ordreplacering. Send os en e-mail (customercare@underprotection.dk) eller ring til os (+45 53 56 90 32).
REKLAMATION
Du har en periode på 24 måneder til at klage over en vare, hvis den ikke lever op til vores vanlige standard. Send os venligst en e-mail, der beskriver problemet. Hvis varen har fejl eller er beskadiget ved ankomsten, vil den blive repareret eller udskiftet og sendt til dig, hvilket naturligvis vil blive gjort så hurtigt som muligt efter modtagelsen af varen. Hvis varen ikke er på lager eller ikke kan repareres, refunderer vi det fulde beløb til din bankkonto.